

حسام عیدیان دارای مدرک لیسانس فیلم سازی و عکاسی و گرافیک تصویرسازی آهنگساز – تنظیم کننده – میکس و مسترینگ گیتار بیس را از 9 سالگی به صورت خودآموز و پس از آن نزد برادر بزرگترش حسن عیدیان و نوازنده حرفه ای گیتار بیس , استاد بابک ریاحی پور آموخت. سابقه و تجربه 15 سال نوازندگی حرفه ای گیتار بیس را در کار نامه خود دارد. یکی از آهنگسازان و تنظیم کنندگان we3band مدرس گیتار بیس. و همچنین نوازنده ساز هایی از جمله گیتار الکتریک و کیبورد ساخت چندین موزیک ویدیو موفق و تجربه راه یابی به جشنواره های بین المللی را نیز در دوران زندگی هنری خود دارد. سبک موردعلاقه و فعالیت در Rock – Funk – Metal نوازندگان مورد علاقه و الگو بابک ریاحی پور – ویکتور ووتن – مارکوس میلر – بیلی شیهان – مارک کینگ و هم اکنون مشغول فعالیت های we3band به همراه حسن عیدیان. و ساخت موزیک برای پروژه های شخصی خود میباشد.


علیرضا تهرانی متولد 57/1/1 ⭕️ آغاز فعالیت موسیقی از ۲۰ سالگی و همکاری با بهزاد داداشی و شهرام مویدی و بابک آخوندی در آلبوم منتشر نشده ای به نام ” گریز ” ⭕️در سن 28 سالگی انتشار آلبوم ” کنار ماه دودی ” در مقام خواننده و ترانه سرا و ملودی پرداز همراه با تنظیم های سیروان خسروی ⭕️ در سن 29 سالگی همکاری با گروه آوای مردمی و آتشباد به عنوان خواننده ⭕️ در سن 35 سالگی انتشار آلبوم ” مرد خواب آلود ” به عنوان خواننده و ترانه سرا و ملودی پرداز با تنظیم های سیاوش امامی ⭕️ هم اکنون در حال به پایان رساندن آلبوم ” سماع کوانتومی ” به عنوان خواننده و ملودی پرداز با همکاری آرش صفدری و احسان کاویانی


علی قادی متولد دوم دی ماه سال ۶۸ محله ی تجریش تهران از سه _چهار سالگی به واسطه ی عمویش که موسیقی راک گوش میداد با این سبک و بزرگانی مثل اریک کلاپتون ، مارک نافلر ، دیوید گیلمور و … آشنا و به این سبک علاقه مند شد . یاولین بار زمانی که تنها هفت سال داشت , آهنگ مسافر شهر باران از کوروش یغمایی را در اتاق عموی خود شنید و این اولین مواجهه ی وی با راک فارسی بود که بسیار برای او جذاب به نظر رسید. از یازده سالگی آموزش موسیقی را با گیتار کلاسیک نزد برادرش محمد شروع نمود. دوازده سیزده ساله بود که اولین ملودی را ، روی یکی از شعرهای کتاب فارسی دوم راهنمایی گذاشت و این اولین کار ملودی سازی بود که خیلی جذاب و عجیب بود. از شانزده سالگی یادگیری گیتار الکتریک را آغاز کرد. اولین بار در سن بیست و یک یا بیست و دو سالگی به عنوان نوازنده ی گیتار الکتریک برای حمیدرضا قربانی روی استیج رفت وی دارای مدرک مهندسی برق _الکترونیک است . برای یادگیری گیتار الکتریک و تنظیم موسیقی از هنرجویان کاوه یغمایی بوده است. البته وقتی کاوه از ایران رفت دوره های پیشرفته ی نوازندگی را نزد فرزاد فخرالدینی فرا گرفت. برای سلفژ شاگرد نیلوفر فرزندشاد و برای صداسازی و سلفژ پیشرفته تر شاگرد ساتگین یغمایی بود. ۴ کار از وی با تنظیم های کاوه یغمایی منتشر شده که این روند در آینده هم ادامه خواهد داشت . در حال حاضر به عنوان نوازنده ی گروه های مختلف و تنظیم کننده و آهنگساز خواننده های مختلف فعالیت میکند و کارهای شخصی اش را هم با تنظیم ،ترانه، آهنگسازی و نوازندگی خودش به صورت سینگل پخش نموده است . تولید آلبوم کافه خاطره ها را به پیشنهاد آقای هژبر در سال 1399 آغاز نمود و در اسفند 1400 روانه بازار موسیقی کرد پروسه ی ساخت و تنظیم این آهنگ های این آلببوم از چند سال قبل شروع شده بود و ضبطش در دوران کرونایی که ناچار به قرنطینه ی خانگی بود صورت گرفت . این آلبوم در سبک راک ، پاپ راک و سافت راک تولید شده پروژه ی بعدی وی اجرای زنده ی این آلبوم و کارهای قبلی اوست.


“کایمانو” در زبان سومری به معنای ” سیاره زحل ” نامی است که بعنوان نام هنری خود بنا به علاقه وافری که به علم نجوم دارد برگزیده است . موسیقی را به واسطه استعداد ذاتی که از پدرش که در سال های دور رهبر ارکستر و نوازنده سازهای چون درامز , ساکسیفون و قرنی بوده , به ارث برده , آغاز نمود. علاقه وی به سبک های بلک متال , ملودیک دث متال , اینداستریال , اگروتک , پروگرسیو راک و امبینت موجب گردید آثاری را با آهنگسازی و نوازندگی و نوشتن لیریکس هایی از احوالاتش خلق کند . “کایمانو” تحصیلاتش را در رشته مهندسی کامپیوتر و کارآفرینی گذرانده و علاوه بر نوازندگی گیتار الکتریک و موسیقی , یک نقاش , میکاپ آرتیست , صداپیشه , راننده مسابقات اتومبیل رانی و حتی یک مکانیک حرفه ایست . موسیقی کایمانو شنونده را در ژرفای نجوم و فلسفه غرق میکند و مخاطب را متوجه جهان اطراف خود میکند.

