

او در ۱۰ سالگی شروع به یادگرفتن موسیقی در مدرسه موسیقی تهران کرد. همچین او شروع به یادگیری پیانو در نزد استاد ایرانی خود نوین افروز کرد. در آن زمان او شروع به نواختن گیتار در سبک راک کرد. آشنایی با موسیقی و نوازندگی گیتار آکوستیک و نیز الکتریک در سبکهای مختلف به ویژه راک را به عنوان سبک تخصصی و مورد علاقه نزد پدر (کورش یغمایی) در خانواده آغاز کرد. ورود به هنرستان عالی موسیقی در ۹ سالگی و آموزش تخصصی پیانوی کلاسیک نزد استاد نامدار نوین افروز و نیز آموزش همزمان آهنگسازی، آرایش سازها و نوازندگی گیتار… بعد از انقلاب ۱۳۵۷ و انحلال هنرستان عالی موسیقی و توقف اجباری تحصیل آکادمیک موسیقی فراگیری موسیقی را در هنرستان عالی موسیقی پسران و فارغالتحصیلی با ساز تخصصی فلوت ادامه داد. در سال ۱۳۷۳ با ورود به دانشگاه و فراگیری تخصصی گیتار کلاسیک فعالیت حرفهای در زمینه ضبط موسیقی، آهنگسازی و آرایش سازها را آغاز کرد. او همچنین با هنرمندان زیادی در آلبومهای مختلف موسیقی به عنوان آهنگساز، و آراینده سازها نوازنده گیتار، فلوت، کیبورد، درامز و پرکاشن همکاری کرد. او استاد گیتار الکتریک در دانشکده موسیقی است.وی همچنین استاد موسیقی افراد مشهوری مانند سیروان خسروی بودهاست. اولین آلبوم او با نام مترسک با آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی و خوانندگی خودش در سال ۱۳۸۲ منتشر شد که این آلبوم کمک زیادی به سیروان خسروی کرد که او وارد موسیقی شود. مهاجرت و بازگشت کاوه برای پیگیری موسیقی روز دنیا و همچنین ایجاد همکاری با موزیسینهای بینالمللی ایران را ترک کرد. او پس از آن در ونکوور کانادا اقامت گزید. آلبوم دوم خود را با نام سکوت سرد توسط کمپانی ترانه در سال ۱۳۸۶ منتشر کرد. او در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ به ایران بازگشت و در سال ۱۳۹۵ آلبوم منشور را منتشر کرد


بهاره فرهادی متواد 1365 از کرمانشاه و فارغ التحصیل علوم تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نواختن سه تار را از دوران دبیرستان آغاز نمود . و یادگیری تخصصی آواز را از سال ۹۰ شروع کرد . بواسطه اینکه ساز تخصصی وی سه تار بود , ابتدا به آموختن آواز سنتی پرداخت و ردیف آوازی را از اساتید پوریا اخواص و علی بیات فرا گرفت. اما به آن بسنده نکرد , پس از گذراندن کلاس های صداسازی شهاب مرتضوی، آواز خواندن به انگلیسی را از داوود رضاییان آموخت و تا به این امروز مسیر روا ادامه داده است . وی از سال 1397 تا کنون به تدریس صدا سازی و آواز مشغول است.


على ذات عليان متولد ١٣٧٣ از مشهد ، خواننده، ترانه سرا ، آهنگساز و نوازنده گيتار الكتريك ، موسيقى را در خانواده و به صورت خودآموز فرا گرفته و از سال ١٣٩٠ به تدريس موسيقى پرداخته است. تحصيلات او كارشناسى ارشد مهندسى پليمر است و سابقه چندين اجراى صحنه اى به عنوان خواننده و نوازنده در گروه هاى كاكتوس و هيراك را نيز داشته است…


مجید کاظمی (زاده ۲۹ آبان ۱۳۶۳، تهران) آهنگساز، تنظیمکننده، تهیه کننده و خواننده ایرانی مقیم آلمان است. وی فعالیت موسیقی خود را در سال ۱۳۷۹ در تهران در سبکهای راک و پاپ آغاز کرد.[۱][۲] مجید کاظمی در ۱۶ سالگی شروع به فراگرفتن سازهای تنبک و سنتور میکند و در ۱۸ سالگی برای اولین بار گیتار اسپانیش در دست میگیرد. چندی بعد در حال فراگیری گیتار اسپانیش شروع به یادگیری گیتارالکتریک میکند. حدود ۲۰ سالگی در سال ۱۳۸۳ با دوستانش گروه “بوم” که بعدها به “کوایت بوم” تغییر نام داد را در سبک فانک راک راه اندازی کرد.[۳] برگزاری اولین کنسرت با گروه “بوم” در سال ۱۳۸۵ در سالن آمفی تئاتر کانون فرهنگی مفتح در تهران، بیش از پیش عزم او را برای ادامه این راه جزم کرد. ماحصل تلاشهای اعضای گروه، ضبط آلبوم “غرش خاموش“[۴] و برگزاری آخرین اجرای آنان در “انجمن فرهنگی ایران – اتریش” قبل از خروج مجید کاظمی از ایران بود.[۳] البته آلبوم غرش خاموش در سال ۲۰۱۱ یعنی سه سال بعد از تولید در آلمان منتشر شد. مجید کاظمی در سال ۲۰۰۹ میلادی به کشور آلمان مهاجرت کرد و به عنوان آهنگساز، تنظیمکننده و تهیهکننده موسیقی مشغول به کار شد و مجموعه ریورس استودیو را راه اندازی کرد.

